Retourneren
Als je niet tevreden bent over de door jou bestelde artikelen dan heb je de mogelijkheid om deze binnen 30 dagen na ontvangst te retourneren. Neem contact op met onze klantenservice om een retourformulier te ontvangen. Stuur vervolgens het ingevulde retourformulier samen met de factuur mee met de zending. Indien dit formulier niet volledig is ingevuld kunnen we de retouraanvraag niet in behandeling nemen.
Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of omruiling moet het teruggestuurde product in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.
Terugbetalingen
Zodra het product bij ons is ontvangen zal het product zo snel mogelijk geruild worden of zal het aankoopbedrag binnen 7 dagen op je bankrekening teruggestort worden.
Te laat of missende terugbetalingen
Als u nog geen teruggave heeft ontvangen, controleert u eerst opnieuw uw bankrekening.
Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen restitutie ontvangen, neem je contact met onze klantenservice.
Verzending
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet vergoed.
Verplichtingen om de retournering in behandeling te nemen
Voorzie de retournering van een track en trace code (eigen kosten)
Email op de dag van verzending een foto van de track en trace code
- Het retourformulier dient uitgeprint in het pakket te zitten
- Het product dient in ongebruikte staat opgestuurd te worden
- Het product dient in originele verpakking aangeleverd te worden
- Het product wordt gecontroleerd op schade die door toedoen van de klant is toegebracht, het opsturen van een beschadigd product door eigen toedoen wordt dan ook niet in behandeling genomen
Als er niet wordt voldaan aan de bovenstaande eisen zal de retournering niet in behandeling worden genomen